Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodání odpadkových pytlů a potravinových sáčků pro příspěvkové organizace zřizované Jihomoravským krajem pro rok 2019-2021

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 233
Systémové číslo VZ: P19V00000031
Evidenční číslo zadavatele: VZ/2019/005
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 07.10.2019
Nabídku podat do: 31.10.2019 09:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodání odpadkových pytlů a potravinových sáčků pro příspěvkové organizace zřizované Jihomoravským krajem pro rok 2019-2021
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi jednotlivými zadavateli a jedním dodavatelem, na základě které budou zadávány veřejné zakázky na dodávky.
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody budou pravidelné dílčí dodávky spotřebního materiálu – odpadkových pytlů a potravinových sáčků pro příspěvkové organizace zřizované Jihomoravským krajem.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 4 157 394 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: CEJIZA, s.r.o.
  • IČO: 28353242
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo náměstí 449/3
    602 00 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 216741

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cejiza.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy