Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na dodání odpadkových pytlů a potravinových sáčků pro příspěvkové organizace zřizované Jihomoravským krajem pro rok 2019-2021
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi jednotlivými zadavateli a jedním dodavatelem, na základě které budou zadávány veřejné zakázky na dodávky.
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody budou pravidelné dílčí dodávky spotřebního materiálu – odpadkových pytlů a potravinových sáčků pro příspěvkové organizace zřizované Jihomoravským krajem.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cejiza.cz)
Kontakt: Zástupcem zadavatele při provádění úkonů podle zákona souvisejících s tímto zadávacím řízením je obchodní společnost Fiala, Tejkal a partneři, advokátní kancelář, s.r.o., IČO: 28360125, se sídlem: Brno, Helfertova 2040/13, PSČ 613 00, e-mail: zakazky@akfiala.cz, tel.: +420 541 211 528, ID datové schránky: vb7kdaz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum odeslání k uveřejnění:
Datum předložení nabídky: 29.11.2019 10:30
Datum zahájení: 07.10.2019 15:00