Veřejná zakázka: Komplexní servis zdravotnického prádla pro nemocnice Jihomoravského kraje

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 238
Systémové číslo: P19V00000036
Evidenční číslo zadavatele: VZ/2018/012
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-038098
Datum zahájení: 24.10.2019
Nabídku podat do: 23.01.2020 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Komplexní servis zdravotnického prádla pro nemocnice Jihomoravského kraje
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní servis zdravotnického prádla pro nemocnice Jihomoravského kraje spočívající zejména v:
a) dodávání prádla jednotlivým pověřujícím zadavatelům, které bude vyprané, vyčištěné, vydezinfikované, vyžehlené vč. rizikového prádla (infekční, kontaminované cytostatiky, radionuklidy apod.),
b) skládání, balení a označování prádla,
c) opravování prádla,
d) zajišťování náhrad poškozeného, neopravitelného či ztraceného prádla,
e) zajišťování odběru a přepravy prádla určeného k praní od jednotlivých pověřujících zadavatelů a přepravy a dodání čistého prádla jednotlivým pověřujícím zadavatelům do sjednaných dodacích míst,
včetně všech dalších činností spojených s prádelenskými službami, tj. v předcházení ztrátám prádla, elektronickém příjmu a vykazování objednávek, personálním zabezpečení poskytovaných služeb apod., a to dle podmínek blíže specifikovaných v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Předmětem plnění je rovněž odkup prádla ve vlastnictví jednotlivých pověřujících zadavatelů a to za podmínek, které jsou uvedeny v Příloze č. 1 zadávací dokumentace; cena odkupovaného prádla je určena znaleckým posudkem, s výjimkou nemocnice Hustopeče, příspěvková organizace. Odkupované prádlo je zároveň specifikováno v Příloze č. 6 zadávací dokumentace.
Součástí výše specifikovaného komplexního servisu bude také poskytování nesystémového prádla zadavatelům. Nesystémové prádlo bude ve vlastnictví zadavatelů. Podrobnosti jsou specifikovány v Příloze č. 1a, Příloze č. 1b, Příloze č. 1c a v Příloze č. 1d zadávací dokumentace. Účelem zadávané veřejné zakázky je zabezpečit komplexní prádelenské služby pro jednotlivé pověřující zadavatele.
Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách této zadávací dokumentace.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 82 548 772 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: CEJIZA, s.r.o.
  • IČO: 28353242
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo náměstí 449/3
    602 00 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 216741

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cejiza.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF CEJIZA_Pradlo_Pisemna zprava zadavatele_2020326.pdf 309.59 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky