Veřejná zakázka: Komplexní servis zdravotnického prádla pro nemocnice Jihomoravského kraje

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 238
Systémové číslo: P19V00000036
Evidenční číslo zadavatele: VZ/2018/012
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-038098
Datum zahájení: 24.10.2019
Nabídku podat do: 23.01.2020 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Komplexní servis zdravotnického prádla pro nemocnice Jihomoravského kraje
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní servis zdravotnického prádla pro nemocnice Jihomoravského kraje spočívající zejména v:
a) dodávání prádla jednotlivým pověřujícím zadavatelům, které bude vyprané, vyčištěné, vydezinfikované, vyžehlené vč. rizikového prádla (infekční, kontaminované cytostatiky, radionuklidy apod.),
b) skládání, balení a označování prádla,
c) opravování prádla,
d) zajišťování náhrad poškozeného, neopravitelného či ztraceného prádla,
e) zajišťování odběru a přepravy prádla určeného k praní od jednotlivých pověřujících zadavatelů a přepravy a dodání čistého prádla jednotlivým pověřujícím zadavatelům do sjednaných dodacích míst,
včetně všech dalších činností spojených s prádelenskými službami, tj. v předcházení ztrátám prádla, elektronickém příjmu a vykazování objednávek, personálním zabezpečení poskytovaných služeb apod., a to dle podmínek blíže specifikovaných v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Předmětem plnění je rovněž odkup prádla ve vlastnictví jednotlivých pověřujících zadavatelů a to za podmínek, které jsou uvedeny v Příloze č. 1 zadávací dokumentace; cena odkupovaného prádla je určena znaleckým posudkem, s výjimkou nemocnice Hustopeče, příspěvková organizace. Odkupované prádlo je zároveň specifikováno v Příloze č. 6 zadávací dokumentace.
Součástí výše specifikovaného komplexního servisu bude také poskytování nesystémového prádla zadavatelům. Nesystémové prádlo bude ve vlastnictví zadavatelů. Podrobnosti jsou specifikovány v Příloze č. 1a, Příloze č. 1b, Příloze č. 1c a v Příloze č. 1d zadávací dokumentace. Účelem zadávané veřejné zakázky je zabezpečit komplexní prádelenské služby pro jednotlivé pověřující zadavatele.
Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách této zadávací dokumentace.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 82 548 772 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: CEJIZA, s.r.o.
  • IČO: 28353242
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo náměstí 449/3
    602 00 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 216741

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cejiza.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky