Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Komplexní servis zdravotnického prádla pro nemocnice Jihomoravského kraje
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní servis zdravotnického prádla pro nemocnice Jihomoravského kraje spočívající zejména v:
a) dodávání prádla jednotlivým pověřujícím zadavatelům, které bude vyprané, vyčištěné, vydezinfikované, vyžehlené vč. rizikového prádla (infekční, kontaminované cytostatiky, radionuklidy apod.),
b) skládání, balení a označování prádla,
c) opravování prádla,
d) zajišťování náhrad poškozeného, neopravitelného či ztraceného prádla,
e) zajišťování odběru a přepravy prádla určeného k praní od jednotlivých pověřujících zadavatelů a přepravy a dodání čistého prádla jednotlivým pověřujícím zadavatelům do sjednaných dodacích míst,
včetně všech dalších činností spojených s prádelenskými službami, tj. v předcházení ztrátám prádla, elektronickém příjmu a vykazování objednávek, personálním zabezpečení poskytovaných služeb apod., a to dle podmínek blíže specifikovaných v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Předmětem plnění je rovněž odkup prádla ve vlastnictví jednotlivých pověřujících zadavatelů a to za podmínek, které jsou uvedeny v Příloze č. 1 zadávací dokumentace; cena odkupovaného prádla je určena znaleckým posudkem, s výjimkou nemocnice Hustopeče, příspěvková organizace. Odkupované prádlo je zároveň specifikováno v Příloze č. 6 zadávací dokumentace.
Součástí výše specifikovaného komplexního servisu bude také poskytování nesystémového prádla zadavatelům. Nesystémové prádlo bude ve vlastnictví zadavatelů. Podrobnosti jsou specifikovány v Příloze č. 1a, Příloze č. 1b, Příloze č. 1c a v Příloze č. 1d zadávací dokumentace. Účelem zadávané veřejné zakázky je zabezpečit komplexní prádelenské služby pro jednotlivé pověřující zadavatele.
Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách této zadávací dokumentace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cejiza.cz)
Kontakt: MT Legal s.r.o., advokátní kancelář
email: vz@mt-legal.com, tel: 542 210 351
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 23.01.2020 10:00
Datum zahájení: 24.10.2019 14:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: