Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávky spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení 2019 – 2021

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Vyhodnoceno
Zakázka je vyhodnocena.
DBID: 206
Systémové číslo VZ: P19V00000001
Evidenční číslo zadavatele: VZ/2018/016
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-008418
Datum zahájení: 13.03.2019
Nabídku podat do: 18.04.2019 11:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávky spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení 2019 – 2021
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části.

Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávacího řízení v každé části zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi jednotlivými zadavateli a jedním dodavatelem, na základě které budou zadávány veřejné zakázky na dodávky.
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody v každé části zadávacího řízení budou průběžné dodávky originálního/alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení pro jednotlivé zadavatele, a to podle potřeb a požadavků jednotlivých zadavatelů.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 25 600 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: CEJIZA, s.r.o.
  • IČO: 28353242
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo náměstí 449/3
    602 00 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 216741

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cejiza.cz).

Kontakt

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy