DBID: 200
Systémové číslo: P18V00000020 Evidenční číslo zadavatele: VZ/2018/014 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
27.09.2018
Nabídku podat do:
16.10.2018 11:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na dodávky kancelářského papíru pro příspěvkové organizace zřizované Jihomoravským krajem 2018-2019 - opakované zadání
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění v rámci obou částí zadávacího řízení, které budou realizovány na základě rámcové dohody, jsou průběžné dodávky kancelářského papíru podrobně specifikované ve specifikaci předmětu plnění (příloha č. 1 pro část 1 a příloha č. 2 pro část 2). Rámcová dohoda na každé části bude uzavřena s jedním dodavatelem. Dodávky kancelářského papíru budou realizovány na základě objednávek jednotlivých pověřujících zadavatelů dle jejich potřeb.
Předmět rámcové dohody je dle ust. § 35 ZZVZ rozdělen na 2 části takto:
➢ část č. 1 – Dodávky kancelářského papíru bez požadavku na poskytování náhradního plnění
➢ část č. 2 – Dodávky kancelářského papíru s požadavkem na poskytování náhradního plnění1
Není-li dále v textu zadávací dokumentace výslovně uvedeno jinak, platí pokyny v ní uvedené pro obě části. Účastník je oprávněn podat nabídku na libovolný počet částí.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
4 813 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: CEJIZA, s.r.o.
IČO: 28353242
Poštovní adresa: Žerotínovo náměstí 449/3
602 00 Brno
Id profilu zadavatele ve VVZ: 216741
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cejiza.cz)